Údolní trojzkoušky (photo)

09.09.2013 14:50

Dne 30. června jsme vyrazili do Suchdola nad Odrou. Počasí bylo chladné, foukal vítr a na nebi se honily mraky. Necítila jsem se úplně nejlíp a brzy mě začali zlobit záda. Mezi jednotlivými běhy jsem cítila jak se mi bedra blokují a závodění se stalo trápením. Poslední běh jsem dobíhala s křečí v lýtku a skoro jsem si připadala jako invalida. Naštěstí jsem to Storynkovi až tak moc nezkazila a vyběhali jsme si třetí místo v druhém běhu velmi početné konkurence.

—————

Zpět


Nová rubrika

Breeding

27.12.2016 10:21
A NEVERENDING STORY has already finished as a stud dog and we wish his new generation a lot of achievements in the life.

—————

Krytí

23.10.2012 12:58
A NEVERENDING STORY ukončil svou krycí sezónu a všem jeho potomkům přejeme hodně zdraví a životních úspěchů.    

—————