Jarní Brno

16.07.2013 21:19

Na víkend v Brně jsem se velmi těšila. Vyrazili jsme s Lenkou 25-26.5 vyzkoušet kvalifikační závody na ME a MČR v agility. Nocleh jsme měli zajištěný u kamarádky Marušky. Sobota mě srazila docela na kolena. Pršelo a se Storym jsme zahajovali první běh. Nervozita a déšť mě natolik vyvedli z míry, že jsem po chybě na druhé skočce ztratila orientaci a raději opustila plac. Parkury byli velmi těžké a konkurovat české elitě s našimi zkušenostmi nebylo vůbec jednoduché. Zjistila jsem, že mám naprosto nevhodnou obuv do deštivého počasí. Výsledkem byl pouze můj pád v dalším běhu a během zkoušky LA1 jsem se zaměřila více na bláto, abych neupadla, než na ukazování směru. V neděli bylo počasí o něco milosrdnější. Nastupovali jsme s veselejší náladou a Agility open jsme doběhli čistě na 21. místě. V nedělní zkoušce jsme nečekaně obsadili alespoň třetí místo.

—————

Zpět


Nová rubrika

Breeding

27.12.2016 10:21
A NEVERENDING STORY has already finished as a stud dog and we wish his new generation a lot of achievements in the life.

—————

Krytí

23.10.2012 12:58
A NEVERENDING STORY ukončil svou krycí sezónu a všem jeho potomkům přejeme hodně zdraví a životních úspěchů.    

—————