FitDog agility Trojanovice (photo)

31.07.2014 12:12

O víkendu 12-13. července jsem se zúčastnili dvoudenních závodů u Frenštátu, to znamená za kopcem :-) Oba dny se nám dařilo. V sobotu jsem si vyběhali poslední zkoušku LA2 v agility do přestupu LA3 a obsadili jsem 2. místo ze 13 týmů. V neděli jsem se protlačili do finále 5. místem z 34 týmů v Jumpingu. Bylo velmi dusno, přesto jsem celý klub byli velmi spokojeni s našimi společnými výsledky. Obsadit příčku ve finále se nám nepovedlo, ale gratulace patří naší klubové kolegyni Ditě Vanduchové se Sárou, které se probojovaly na krásné 2. místo.

—————

Zpět


Nová rubrika

Breeding

27.12.2016 10:21
A NEVERENDING STORY has already finished as a stud dog and we wish his new generation a lot of achievements in the life.

—————

Krytí

23.10.2012 12:58
A NEVERENDING STORY ukončil svou krycí sezónu a všem jeho potomkům přejeme hodně zdraví a životních úspěchů.    

—————